Even gauw een berichtje - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van Rieneke Maanen - WaarBenJij.nu Even gauw een berichtje - Reisverslag uit Soroti, Oeganda van Rieneke Maanen - WaarBenJij.nu

Even gauw een berichtje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

09 Juli 2009 | Oeganda, Soroti

Hallo allemaal...
Even een berichtje vanuit Oeganda, waar ik nu op werkvakantie ben.
Aangezien er vast mensen willen weten hoe mij vergaat :D

Als jullie nou kijken op de site van livingstonereizen, en dan zoeken naar het dagboek van Bertil! Dan kunnen jullie uitgebreide verhalen lezen:) (tot zover mogelijk)
Met mij is alles ok... IK ben al een dag geplaagd door diarree, maar gelukkig is dat nu over. We hebben genoeg last van muizen! De hele meidenhut, is al 2 nachten wakker geweest. En afgelopen nacht hebben we eindelijk goed geslapen.
Vanmorgen samen met Simone een eind achterop een brommer gereden, midden door de bush bush, en daarna vanaf het vluchtelingenkamp(soort dorpje) in een toyota busje richting Soroti. We gingen samen met Alex (oprichter van het project) met een meisje uit Owangai Village naar de dokter, en nu (om half 1) wachten we op de uitslag van het onderzoek dat er om 1 uur is.
En dit is echt Afrika... de kans is groot dat we hier nog wel even zoet zijn :)
De afgelopen week, zijn er al veel plannen anders gelopen als gepland, en hebben we veel moeten wachten. Wat ook wel weer leuke momenten opleverde... ;)
De rest van de verhalen horen jullie nog... Mijn internettijd is nu afgelopen!!!

Groetjes uit Oeganda