Speciaal bericht voor Liset - Reisverslag uit Hunedoara, Roemenië van Rieneke Maanen - WaarBenJij.nu Speciaal bericht voor Liset - Reisverslag uit Hunedoara, Roemenië van Rieneke Maanen - WaarBenJij.nu

Speciaal bericht voor Liset

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Rieneke

31 Oktober 2008 | Roemenië, Hunedoara

Hallo allemaal...

Ik kreeg van Lisette te horen dat ik ook eens een foto van mezelf moest plaatsen... Dus vandaag hebben we een foto sessie gehouden, en ze hebben er speciaal mijn haar voor gedaan ;)

Deze foto's zijn gemaakt bij de thuiszorg die gefinaciëerd word door de gemeente. Daar heb ik deze week een weekje meegelopen. Dus vandaar allemaal onbekende namen :)

Groetjes...

Binnenkort komt er weer een uitgebreid bericht!

  • 31 Oktober 2008 - 22:08

    Liset:

    Juist!!! Dank je dat je aan mijn oproep gehoor hebt gegeven hihi :)

    Je ziet er goed uit meid! Helemaal verliefd op Roemenie of niet ;)

    Liefs
    Liset

  • 01 November 2008 - 16:17

    Sietske:

    Ben blij te zien dat je er goed uit ziet. En heel leuk die foto's.

    liefs Sietske

  • 04 November 2008 - 18:14

    Anita V Maanen:

    hoi Rieneke
    Wat leuk om het allllemaal te lezen
    succes nog met je laatste paar weken
    leuk die foto s
    Groetjes Anita v Maanen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Hunedoara

Rieneke

Vrijwilligerswerk in de thuiszorg in Hunedoara

Actief sinds 04 Aug. 2008
Verslag gelezen: 971
Totaal aantal bezoekers 31083

Voorgaande reizen:

05 November 2013 - 22 April 2014

Goeie Hoop

01 Juli 2009 - 25 September 2013

Werkvakantie Owangai Village

22 Juli 2010 - 13 Augustus 2010

Werkvakantie Kabulinde

16 September 2008 - 10 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: